Lounasravintolan ruokalista

Katso muut ruokalistat

Haettavana konditoria-alan määräaikainen opettaja

03.05.2017 14:54

Lounais-Hämeen ammatillisen koulutuksen kuntayhtymässä julistetaan haettavaksi 24.5.2017 klo 15 mennessä  Konditoria-alan määräaikainen opettaja

Työn kuvaus

Hakijalle on eduksi monipuolinen konditoria-alan osaaminen, kondiittorimestarin erikoisammattitutkinto, näyttötutkintomestarin koulutus, alan työkokemus sekä kokemusta opetustyöstä. Edellytämme yhteistyökykyä, opiskelijamyönteisyyttä, innostavaa ja kannustavaa työotetta sekä aktiivista osallistumista opetuksen kehittämiseen.

Tehtävään valitun on ennen valinnan vahvistamista esitettävä lain 504/2002 mukainen hyväksyttävä rikosrekisteriote. Opinto- ja työtodistukset pyydetään haastatteluun kutsuttavilta. Palkka OVTES osio E

Työsuhteen kesto 1.8.2017 – 31.3.2018. Koeaika 4 kk. Hakemukset 24.5.2017 mennessä sähköisesti osoitteessa www.kuntarekry.fi

Organisaation kuvaus

Lounais-Hämeen ammatillisen kuntayhtymän konserniin kuuluvat Forssan ammatti-instituutti ja Faktia Oy. Organisaatiossamme työskentelee n. 140 ammattilaista. Organisaatiomme on monialainen, kehittyvä ja työelämän tarpeisiin vastaava oppilaitos, joka tukee opiskelijan yksilöllistä kasvua ammattiin. Koulutusta toteutetaan joustavasti sekä tiiviissä yhteistyössä työelämän kanssa.

Lisätietoja:  www.fai.fi ja Heli Haataja, koulutuspäällikkö, aikuiskoulutus, p. 040 3474079, heli.haataja@fai.fi

Forssa 20.4.2017