Lounasravintolan ruokalista

Sienikeittoa (L, G)
BBQ-possupataa (M, G)
Kasviswokia (M; G)
Mokkapalanmakuista panna cottaa (L, G)

Katso muut ruokalistat

Haettavana Vahtimestarin toimi

28.03.2017 07:54

Lounais-Hämeen ammatillisen koulutuksen kuntayhtymässä julistetaan haettavaksi 10.4.2017 klo 15 mennessä Vahtimestarin toimi

Työn kuvaus

Vahtimestarin tehtävissä painottuvat yleisestä turvallisuudesta huolehtiminen, opastus ja neuvonta, toimistotarvikkeiden hallinta, kulunvalvonnan ylläpidosta huolehtiminen, postin jakelutehtävät, puhelinvaihteeseen vastaaminen, tilavaraukset ja irtaimiston pienimuotoinen huolto sekä muut esimiehen määräämät tehtävät.

Tehtävän menestyksellisessä hoitamisessa edesauttavat hyvä asiakaspalvelutaito, tavanomaisten toimiston tietojärjestelmien hallinta sekä kokemus alan tehtävistä.

Suoritettu virasto- tai vahtimestaritutkinto, turvallisuusalan koulutus- ja työkokemus katsotaan eduksi.

Vahtimestarilta edellytetään hyvää suomen kielen taitoa, eduksi luetaan englannin kielen taito. Lisäksi tehtävän hoitamisessa edesauttavat hyvät yhteistyötaidot, aktiivisuus ja oma-aloitteisuus.

Palkka 2016,00€ + työkokemuslisä 4 tai 8%, jolloin kokonaispalkka olisi enintään 2177,28 €. Opinto ja työtodistukset pyydetään haastatteluun kutsuttavilta. Koeaika 4 kk. Hakemukset 10.4.2017 mennessä sähköisesti osoitteessa www.kuntarekry.fi

Organisaation kuvaus

Lounais-Hämeen ammatillisen kuntayhtymän konserniin kuuluvat Forssan ammatti-instituutti ja Faktia Oy. Organisaatiossamme työskentelee n. 140 ammattilaista. Organisaatiomme on monialainen, kehittyvä ja työelämän tarpeisiin vastaava oppilaitos, joka tukee opiskelijan yksilöllistä kasvua ammattiin. Koulutusta toteutetaan joustavasti sekä tiiviissä yhteistyössä työelämän kanssa.

Lisätietoja: www.fai.fi

Jouni Mäkelä, tukipalvelupäällikkö