Lounasravintolan ruokalista

Maissikeittoa ja brunoise porkkanoita(L, G)
Lohta grillistä (M, G)
Ratatouillea (M, G)
Lautasella suoraan pöytään: Broileria vartaassa paholaisen kastiketta, kasvishöystöä, veneperunoita
Omenaohukaisia (L)

Katso muut ruokalistat

Haettavana Liikunnan ja terveystiedon opettajan virka

16.03.2017 10:37

Lounais-Hämeen ammatillisen koulutuksen kuntayhtymässä julistetaan haettavaksi 6.4.2017 klo 15 mennessä Liikunnan ja terveystiedon tuntiopettajan virka

Työn kuvaus

Edellytämme monipuolista osaamista, yhteistyökykyä, opiskelijamyönteisyyttä, nuoria innostavaa ja kannustavaa työotetta sekä aktiivista osallistumista opetuksen kehittämiseen. Ammatillisen perustutkinnon, uusiutuvien opetusmenetelmien ja integraation tuntemus katsotaan eduksi. Kelpoisuusehdot ovat asetuksen (986/98) mukaiset. Tehtävään valitun on ennen valinnan vahvistamista esitettävä lain 504/2002 mukainen hyväksyttävä rikosrekisteriote. Opinto- ja työtodistukset pyydetään haastatteluun kutsuttavilta.

Työ alkaa 1.8.2017. Koeaika 6 kk. Hakemukset 6.4.2017 mennessä sähköisesti osoitteessa www.kuntarekry.fi

Organisaation kuvaus

Lounais-Hämeen ammatillisen kuntayhtymän konserniin kuuluvat Forssan ammatti-instituutti ja Faktia Oy. Organisaatiossamme työskentelee n. 140 ammattilaista. Organisaatiomme on monialainen, kehittyvä ja työelämän tarpeisiin vastaava oppilaitos, joka tukee opiskelijan yksilöllistä kasvua ammattiin. Koulutusta toteutetaan joustavasti sekä tiiviissä yhteistyössä työelämän kanssa.

Lisätietoja:  www.fai.fi

Yhteystiedot

Aino Airaksinen, apulaisrehtori, nuorisokoulutus, p. 040 352 3115, aino.airaksinen@fai.fi

Forssa 16.3.2017 Yhtymähallitus